Бизнес
понеделник, 21 май 2018 г.
reklama-450-267

Онлайн рекламата започва да губи ефективност

25.04.2018 10:18 0
   

Онлайн рекламата е основен източник на доходи за най-големите ИТ компании и е важна за популяризирането на много брандове. Ново проучване обаче показва, че тя започва да губи ефективност и 39% от потребителите всъщност губят доверие към рекламите в социалните мрежи и интернет.

Проучването е на компанията Sprout Social. Тя отчита, че 27% от потребителите казват, че през последната година мнението им за рекламите в социалните мрежи се е влошило. 39% казват, че доверието е намаляло, особено след последните събития и скандали.

Освен това потребителите смятат, че компаниите прекаляват в рекламите. Общо 58% коментират, че виждат твърде много реклами и това ги отблъсква. 31% казват, че повечето реклами, които виждат, не са интересни, а 26% допълват, че рекламите не са и релевантни към тях./news359

Ню Йорк/САЩ

Ключови думи:

Още по темата:
Рекламирай тук
Коментари по темата
Петър: Оправия няма да има, филмът го гледаме от 1989 г.

Петрова: Г-н Ананниев е доказан професионалист. Със сигурност промени ще има към по добро, да не забравяме, че министър Владо Горанов ...

Ilian: Мисля, че това е правилния избор. Крайно време беше тази позиция да се поеме от човек, който професионалист е спец ...

новини от обществото изпратете вашата новина тук
news359
Затвори

Прочетох и съм съгласен с Общите условия


Затвори

Забравена парола? Натиснете тук за да използвате потребителското си име и парола за Facebook
за да влезете в системата на news359.bg
Затвори

Всички полета са задължителни! Информацията, която предоставяте тук, не е публична и няма да бъде разкривана на трети лица.

Затвори





Всички полета са задължителни! Информацията, която предоставяте тук, не е публична и няма да бъде разкривана на трети лица.

Затвори
  Прикачи снимки     Прикачи видео