Вашият бизнес се нуждае от SEO! Ето 5 доказателства за това

Вашият бизнес се нуждае от SEO! Ето 5 доказателства за това

Много марки и фирми знаят (или смятат, че знаят), че се нуждаят от SEO (оптимизация за търсачки, search engine optimization)за своя дигитален маркетинг и ползите, които ще получат от това, са големи.

SEO със сигурност ще подобри общата възможност за търсене и видимост на уебсайта в мрежата, но каква друга реална стойност предлага? Защо SEO е толкова важен?

Ето няколко причини.

1. Органичното търсене е най-често основният източник на трафик към уебсайтовете

Органичното търсене е огромна част от ефективността на уебсайта на повечето фирми, както и критичен компонент за купувача и в крайна сметка кара потребителите да си купят вашите продукти или услуги.

Както маркетолозите знаят, Google притежава значително по-голяма част от пазара за търсене спрямо конкуренти като Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo и много, много други. Това не означава, че другите търсачки не допринасят за видимостта на марката, дори напротив, просто Google притежава около 75% от общия пазар за търсене. Той е ясен лидер и затова е важно да се следват неговите насоки.

Но останалите 25% от пазара, собственост на други компании, също са много ценни за марките. В никакъв случай не ги подценявайте.

2. SEO изгражда доверие и надеждност

Целта на всеки опитен SEO е да създаде здрава основа за красив уебсайт с чисто и ефективно потребителско изживяване, което е лесно откриваемо при търсенето, благодарение на доверието и достоверността на марката и нейните дигитални свойства.

Много елементи влизат в създаването на авторитет по отношение на търсачки като Google. В допълнение към споменатите по-горе фактори, органичното търсене се натрупва във времето в резултат на елементи като:

  • Качествени профили за обратна връзка;
  • Положително поведение на потребителя;
  • Сигнали за машинно обучение;
  • Оптимизирани елементи на страницата и оптимизирано съдържание.

Създаването на авторитет изисква търпение, усилия и ангажираност, но също така разчита на предлагането на ценен, качествен продукт или услуга, което позволява на хората да се доверят на дадена марка.

3. Доброто SEO означава и по-добро потребителско изживяване

Всеки иска по-добро органично класиране и максимална видимост в интернет. Малцина осъзнават обаче, че оптималното потребителско изживяване е голяма част от постигането на тази цел.

Google се научи как да тълкува благоприятно или неблагоприятно потребителско изживяване, а положителното потребителско изживяване се превърна в основен елемент за успеха на уебсайта.

Клиентите знаят какво искат. Ако не могат да го намерят, ще има проблем за вас. И бизнесът ви ще страда.

4. Местното SEO означава по-голям ангажимент

С нарастващото доминиране на мобилния трафик, локалното търсене се превърна в основна част от успеха на малкия и средния бизнес. Местното SEO има за цел оптимизиране на вашите дигитална свойства за конкретна близост, така че хората да ви намерят бързо и лесно, спрямо мястото, на която се намират.

Този подход се фокусира върху конкретни градове, региони и дори държави, за да се създаде жизнеспособна среда както за бизнеса, така и за неговите клиенти. SEO професионалистите като https://seomax.bg/services/seo-optimizaciya/ правят това чрез оптимизиране на уебсайта на марката и нейното съдържание, включително местни цитати и връзки, както и обозначения, свързани с местоположението и бизнес сектора, към който принадлежи марката.

Трябва също така да се наблегне на потребителските отзиви в Google, както и на още сайтове с рецензии като Yelp, Home Advisor и различни други, в зависимост от индустрията.

5. SEO влияе върху цикъла на закупуване

Клиентите правят своите изследвания. Това е едно от най-големите предимства на интернет от гледна точка на купувача.

Използването на SEO тактики за предаване на вашите съобщения с цел сключване на добри сделки, предлагане новаторски продукти и / или услуги, както и важността и надеждността на това, което давате на клиентите, е ключово тук.

Освен това несъмнено ще повлияе положително на цикъла на покупките, когато се извърши правилно.

Марките трябва да са видими на местата, където хората се нуждаят от тях най-много. Местното SEO подобрява тази видимост и позволява на потенциалните клиенти да намерят отговорите, както и фирмите, предоставящи тези отговори.

Заключение

Внедряването на силно и качествено SEO на уебсайта на марката абсолютно винаги ще бъде от огромна полза за тази марка и нейните усилия за продажби. В крайна сметка, за да пожънете успех, първо трябва да посеете необходимите усилия, нали? Свържете се с най-добрата маркетингова компания около вас още днес, за да ви помогне тя в изграждането на неустоима за клиентите ви рекламна стратегия. Няма да съжалявате!

0
, обновено на 28/03/2022
публикувал: News359.bg